1/2

NY MÅNAD!
Denna månad ska jag verkligen försöka. Januari hade mkt emot sig. Började med p-piller, skaffade pojkvän (nervöst) och lät mig unna mig saker. Denna månad ska jag verkligen banta. Kommer inte heller dölja det. För min pojkvän kommer jag att vara helt ärlig, inte tjata om att gå ner i vikt, men bara inte äta godis och sånt med honom. Till bästa kompisen kommer jag dokc inte säga nått. Typ om hon ska tjocka sig ska jag köpa tuggummi och malace otroly och sitta som smutta på det. Godis är mindre kcal än chips, om man inte äter choklad förstås.

Jag tror denna månad blir bra. Har börjat med träningen också! Tränar fotboll, där kom den, något sant och privat, men iaf. Igår hade vi fysträning och idag är jag helt död! Orkade typ ingenting, måste sluta smygröka;) Men att spela gick förvånade bra, har vart borta länge så kändes skönt att vara helt okejbra på spelet.

Idag ska jag försöka plugga lite, och städa min garderob tror jag! Grejen är att jag klarade inte att äta det där igeår för mamma hade köpt nybakat bröd:( Men nu ska jag se frammåt!

IN:
frukost, kaffe med mjölk 40
lunch, gröt med kanel och 1/2 banan + vatten 200
mellis, äpple + brustablett + grönt té 60
middag, dietshake 180

Totalt 480 kcal

UT:
handla?
städa
ha sex?;)



Denna kropp är ju väldigt sexiii, dock lite stora (stoppade) tuttar?



Jag är kääär i denna kropp, sån ska jag ha sommarn 2011!

Nu ska jag städa pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0