14/2

Orkar inte allahjärtansdag. Kommer inte bli nått speciellt och måste egentligen plugga hela kvällen hehe. Aja är hemma från skolan idag så bestämmer helt själv maten idag. En sak har jag kommitfram till. Jag ska sluta leva vecka för vecka, typ failar jag på onsdagen ger jag upp. Jag ska börja ta en dag i taget!

(09.00) frukost: kaffe med mjölk, actimel, fil med flingor
(12.00) lunch: gröt med banan och kanel + vatten
(15.00) mellis: äpple + grönt té
(18.00) middag: lite av mammas mat + zero + kaffe

Ska försöka på dessa tider och som man ser äta mest till frukost och sedan mindre och mindre. Denna vecka ska jag inte heller äta något efter klockan 18.00 om inte maten är sen eller jag tränat:)



sant...

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0