28/2

Okej ska börja skriva dagens in ut igen:) Jag har bestämt mig för att inte äta cirka 300 kcal om dagen som jag gör ibland för det slutar ALLTID med att jag hetsar nästa dag eller dagen efter det. Jo jag har vilja men hungern vinner alltid. Så därför ska jag försöka äta regelbundet men lite! Låter bra?

IN:
Frukost: kaffe&lättmjölk + actimel + 1/2 yoggy
Lunch: Tacos från igår
Mellis: Dietshake + zero
Middag: Familjematen

Ingen speciellt bra eller dålig dag. Men en start. Frukost och middag kommer typ alltid vara detsamma i min diet. Lunchen ska helst vara i skolan. Mellis är det svåraste men det ska variera mellan dietshake/gröt/yougurt:)



Så fint!

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0