28/2

Dags att börja uppdatera igen!

Allt är sämst MEN nu har jag och en kompis bestämt oss för att börja banta/på diet tillsammans. Känns skönt. Svårare att fuska då liksom. Hade magsjuka igårnatt och åt inget igår. Rätt platt mage nu:) Aja detta är vår "diet":

- Inge godis, chips, glass eller sötsaker (fika)
- Inget mjukt bröd (detta blir svårast för mig, men äter knäcke ist)
- Grönsaker ska dominera talricken
- Inte äta något efter 20.00
- Frukt dock okej när som!

Min kompis frågade mig vad mitt mål var, jag sa att väga 50 igen. Idag när jag vägde mig vägde jag 56 kg. Så med mat i magen är det nästan 7 kg. Och egentligen är mitt mål typ 45 men att ligga stabilt på 50 skulle vara väldigt skönt också. Om mina lår hade 50 cm i omkrets också! De har 55 cm nu. Fan fett tjock!

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0