18/1 (2)

Fan va jobbigt allt ska vara. Åt väl rätt mkt efter jag skrev förut. Tänkte att jag skulle bli piggare av det, men icke. Brukar ofta äta för att få mer energi och ork, funkar aldrig. Åt 1 tallrik korv och lite mackaroner och sen 4 knäcke med mackrill på, jag vet fett äckligt, men var hungrig okej? Har vart hungrig sedan 1 h efter det!

Sedan har jag ju börjat med p-piller nu (min andra dag med detta) vet inte om det är fysiskt möjligt att redan känna enormtsötsug, men eftersom jag varit typ sockerberoende, så lär det ju vara det. Fick liiiivets sug, men sen tog jag min brustablett mot sötsug och den ska sätta igång fettförbränningen och det FUNKADE! mådde typ illa!

Nu sitter jag här med ett glas juice (inte bra, mkt kcal) och en kaffe med lite mellanmjölk i. Ska träffa min kompis som precis kommit hem. Idag fick jag faktiskt ett omedvetet tips av killen jag träffar. Att ta en cigg precis innan man äter så blir man mättare snabbare! Han bantar absolut inte men berättade ändå.



Vi ska ha en skolturnering den 27 dv om typ 1 v. Skulle gärna va lite smal då. Vet att det är ganska omöjligt att gå ner märkbart på 1 v men man kan försöka? Ska iaf ha som regel att inte äta efter kl 18.00. Om jag inte gymmar då kan jag ta ett äpple efter. Jag måste bara vänja mig vid att inte äta sent. Tror verkligen jag skulle tjäna på det.

Grejen är att jag äter ju inte frukost förutom kaffe. Så det blir typ 6-8 timmar jag tillåter mig att äta på/dag. Och då kan man ju inte få i sig för mycket:) Ska försöka se till att gymma mycket jag tror att det är det bästa sättet att gå ner. Mha träning:)

Aja nu har jag babblat massa.. höres imorn med morgonvikt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0