Rutiner

Ska försöka få in skol-rutinerna, och sedan kunna sätta igång ordentligt. Mitt största problem är motivationen! Ska försöka hitta den igen och sedan gå ner i vikt. Tror inte jag kommer skriva förrän nästa vecka. Då har jag gått en vecka i skolan och då kan jag inte skylla på att jag är trött och ovan vid de tiderna. Så höres på måndag om inte tidigare.. skriver väl om jag har en bra dag;)



Dessutom tar killen rätt mycket tid och han är för uppmuntrande på min kropp. FAST jag vet att han gillar smala tjejer så han skulle nog bara tycka att det var bra om jag fick lite smalare ben. Ja det är benen jag har mest komplex för. Mina lår. Har jättesmå vader, fasta också. Men allt fett har satt sig på låren. De ska bort.

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0