1/3

Nya tag ny månad. Min månad. Fyller denna månad! Skönt..

Är sjuk och hemma från skolan. Fast har bara ont i halsen nu så trycker i mig alvedon och sen tänkte jag gå ut på en promenad på ca 40 min en timme. Känner att jag måste röra på mig lite. Visst har ätit skit lite i 2 dagar! Men vägen ändå som en ko.. 56 kg. För mkt!

Men mätte låren idag. I lördags tror jag de var 55 idag 53,5 HAHA hej bara muskler. Aja dom är lite smalare iaf ;) Men dagens då.

IN
frukost: svart kaffe + té 5kcal
lunch: havregrynsgröt med banan + zero 200kcal
mellis: dietshake + grönt té 200kcal
middag: yoggy/soppa + vatten + kaffe 200kcal?

UT
morgonpromenad 50 min blev det :)



Nu ska jag dricka upp kaffet, klä på mig, och gå ut!

Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Sv: Jo, sant._.

Det funkade inte.

2011-03-01 @ 15:59:53
URL: http://chickenshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0