2/3

Halloj, dagen har gått sådär. Sitter nu med proppmätt mage. Men inte av nån skit. Detta var dagens.

Frukost/lunch: kaffe + yoggi
Mellis: 3 storaknäcke med stekt ägg+köttbullar + 1 skål yougurt med musly + saft
Ska dricka grönt té.
Middag: LITE med familjen

Så nä dagen var inte direkt bra.. Aja tvingade mig själv att inte spy. Kommer säkert ångra mig och gå och spy om en stund då maten blivit mjukare och lättare att spy upp. Knäckebröd går ttyp inte att spy upp!! Men vill inte spy har så jäkla ont i halsen. Men som ni ser var det typ hets.

Imorn ska jag träffa killen. Vi skulle sets idag och "pratat igenom allt" men han ställde in för han skulle träffa sina kompisar.. då känns det ju som han vill ses längre och inte bara göra slut. Fan orkar inte detta mer. Saknar honom så himla mycket. Hatar att gå till skolan. Men imorn ska jag till frissan! :D Så kmr vara extra fin när jag träffar honom.



Om benen ändå såg ut såhär. Herregud så jävlka jobbigt, min typ näst bästa kompisar har typ längre och smalare ben än dessa! Kul att gå bredvid henne! Fast jag försöker se det som motivation ist.. Hon tränar inte. tänkte på det idag. Ska nog bara göra fett förbrännande saker i fortsättningen:)

Nä men ärligt, nu ska jag gå och spy:S

Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: feedmeafuckingmodel.blogg.se

snygga ben,

2011-04-09 @ 01:13:15
URL: http://feedmeafuckingmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0