11/3

Nä nu ska jag röra på fläsket och ta en promenad. Måste börja göra detta regelbundet. Alltid gå fram och tillbaka från skolan och på helger gå på morgonen innan frukost. En sak. Jag ska börja äta frukost. Mitt störsa probblem är att jag börjat hetsa framåt eftermiddagen/kvällen för att jag inte ätit nått i skolan. Det är det som fått mig att gå upp i vikt.

Jag vet att jag äter för mycket och för onyttigt samtidigt som jag tränar för mycket. Om jag skulle ändra dessa tre skulle jag bli smal. Men jag är lat. Fast en bra sak är att jag typ inte är lika godis sugen längre. Dock käkar jag ju kolhydrater hela tiden men iaf. Inget godis.

Nu ska jag promenixa runt i solen med NRJ eller The Voice i öronen. Hoppas förkylingen försvinner snart också så jag kan börja träna/gymma igen! :)



Borde sola också.. nä inte idag men nästa vecka innan krogen! :)

Fatta att ha dessa ben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0