16/3

Maten går åt helvete. MEN äter iaf inte sent denna vecka.. mackor ja har ätit :(. Spytt ja. Men nu tänkte jag faktiskt springa.. fan för allt just nu!! Har aldrig kännt mig såhär tjock i hela mitt liv. Känner min dubbelhaka hela tiden, känner magens fett och de feta låren skava mot varandra. Som ni hör börjar jag må riktigt dåligt över mig själv. Måste ta tag i detta snart. Måste visa mitt ex att han missar nått, inte nån jävla tjockis :( Åh nu börjar jag nästan gråta igen.... helvete.

Aja några bra saker då:
- Går fram och tillbaka från skolan varje dag.
- Äter inte sent!
- Fått mina bruna linser så ska äntligen få se hur detta kmr se ut! Tänkte testa dem imorn..
- Krogen på fredag! Så ska knappt äta nått imorn, sen ingen på fredag typ, ska ha magtröja!!!

Här är en bild jag tog idag.

Som sagt. Men kolla låren alltstå! Skäms.
Höres imorn<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, va fin mage du har! Hur lång är du förresten?

2011-03-17 @ 19:58:32
URL: http://tomatoo.blogg.se/
Postat av: erika, 18 år

jag vet hur det är att dras ner i det här, att alltid gå runt och tycka att man är för stor. jag har varit inom modellindustrin och av erfarenhet kan jag säga att det är värdelöst och att nästan alla tjejer som jobbat med mig har brytit ner sig själva och förstört sina liv. man måste skaffa lite perspektiv på det hela. jag har lyckats stå imot mina tankar, jag har dom i huvudet och det har varit skijobbigt men mitt förstånd har alltid tagit tag i mig och dragit bort mig från att faktiskt börja banta. jag är inte nöjd med min kropp men jag kan inte börja banta heller för jag bryr mig för mycket om min omgivning och vill inte påverka den så med andra ord vill jag inte banta. när du inte äter kommer du inte koncentrera dig på skolan för fem öre och jag läste i din tidigare blogg hur du får några år sen hade mvg i allt och att du nu hade tappat det, och jag läste att du några gånger hade sjukanmält dig för att du inte orkade gå till skolan. man orkar inte gå i skolan om man inte äter ordentligt!! jag märker på en gång hur mina prestationier blir sämre om jag ätit dåligt och det är vetenskapligt bevisat. du påverkar din prestationsförmåga något helt otroligt mycket och att dina betyg sänkts är något som ingår i bantning, det är INGEN som klarar det bra utan mat. det här är en av anledningarna till att jag inte börjar banta, detsutom vet jag hur mycket det påverkar humöret och hur omgivningen ser dig. man tappar sin energi och tillslut sin personlighet. jag vet hur det är och jag klandrar dig inte på något sätt för att du tänker som du gör och agerar som du gör, jag förstår dig fullt ut. fortsätt om du vill, men tänk bara på konsekvenserna det ger, det kan påverka din framtid. och jag vet att du antagligen inte kommer tro på mig men jag lovar dig, du är smal. den bilden jag såg, även om du kanske tänker "ja men hon vet inte hur jag ser ut när jag inte ligger ner" så ser jag att du knappt har något fett alls, du ser ut att vara hur fin som helst i kroppen! och det här med att killen du träffar gillar smala tjejer och att du vill gå ner för hans skull- killar som skulle vara så otroligt kroppsfixerade att de skulle avgöra intresset för en person efter hur dennes kropp skullle se ut är en fruktansvärt omogen person. och om du kollar på statestik är det INTE många som vill ha för smala tjejer, de absolut flesta vill ha tjejer med normala kurvor. jag förstår dig, och jag har varit med om det själv och därför vill jag skriva det här, inte för att hjälpa dig det kan bara du avgöra om du behöver. min mening med denna kommentar är att du kanske får en liten tankeställare, det behöver vi alla ibland! tänk på hur otroligt mycket energi du lägger ner på att bryta ner dig själv, känna dig olycklig och deprimerad. är det värt det? är det det viktigaste i livet? tänk över vad du egentligen du gör mot dig själv, köp några veckorevyn(dom är riktigt bra på kroppspepp och visar en annan del av modeindustrin) och läs kloka inlägg från blondinbella! nästan ingen är helt nöjd med sin kropp, det hör till människan att ha komplex och det kan man nästan inte smita undan men man kan minska dem och se på sig själv med andra ögon!

du kanske blir förbannad på mig för att jag skriver det här, men jag gör det endast för att vara vänlig. jag själv vaknade upp först när jag fick en liten väckarklocka:)

2011-04-21 @ 23:13:40
Postat av: Cassandra 13 år

Hej du! Jag har Anorexia. Har haft det sen jag var 11 år. Går på ätstörningsenheten. Men är ÄNTLIGEN på bättringsvägen =) Går mkt bättre med tankarna! Men vikten går det inte så himlans bra med. Men nu har jag äntligen börjat förstå att man måste äta för att må bra och man måste acceptera sig själv. Jag har en målvikt som jag vill komma upp till! till sommarn vill jag ha gått upp till 38 kilo! visst inte så mkt när man är 13 år. Mina vänner ligger liksom typ på 45-55 kg och ngr mer och ngr mindre... Men du! Ta hjälp av ngn och det viktigaste "Du måste våga utmana tankarna" jag vet att det låter knasigt. Men gå in på min blogg och skriv en kommentar över allt du undrar. Jag LOVAR att jag är expert på det.

Lycka till! <3

2011-05-11 @ 15:26:11
URL: http://dizzieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0