21/3

Halloj! Hoppas allt är bra med er. Själv glider man väl runt som en tjockis. Närå. Denna vecka tänkte jag sätta igång med träningen framförallt. Ska träna på ett eller annat sätt varje dag. Sen går jag ju fram och tillbaka från skolan varje dag. det blir ändå 40 min promenad om dan! Sen strecha varje bigbrother avsnitt..

Sen en annan grej som gett mig massa motivation är att jag bestämt mig att börja med LCHF. Det funkar inte att räkna kcal och svälta mig. Klarar det inte i nuläget. Så då ska jag börja med en diet som man kan få vara mätt på. MEN jag kommer nog inte att äta jättefett. Alltså med massa ost och sånt utan det med måtta men mer protein ist.

Så här ska jag cirka äta under en dag:
frukost:
Kaffe&fetmjölk + fetfil med bär + ägg + vatten med citron
lunch:
I skolan, protein med sallad + vatten
mellis:
Grönt té + grönsak (lite frukt)
middag:
Mammas mat, protein med sallad + vatten (ganska lite)



Ska försöka PW mycket denna vecka. Men några saker jag ska göra:
- Inte äta efter 18.00
- Försöka att äta mindre än 30 g kolhydrater
- Ta reda på massa om LCHF
- Träna/motionera varje dag
- Strecha varje kväll
- 50 situps varje kväll

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0