22/3

Godmorgon, okej jag erkänner jag skriver detta kl 23 igår hihi. Men men. Tänkte skriva hur jag ska äta idag! Min pappa är läkare och berättade om att jag tänkte äta så lite kolhydrater som möjligt. Han tyckte väl det var bra, dock är han inte allt för positiv gällande "high fat" men jag har ju ändå inte tänkt mig detta. Igår (måndag) åt jag ungefär enligt LCHF dieten. Funkade hur bra som helst! Mätt och belåten! Ska kolla om det ger resultat :)

Idag då, så här har jag tänkt att äta:
Frukost- 3%fil med solrosfrön och hallon + kaffe med mjölk
Lunch- i skolan. Korvstroganoff med sallad + vatten
Mellis- äpple
Middag- grilladkyckling, currysås och egen sallad + vatten

Det som gör att denna dagen blir lite fail (med tanke på kolhydraterna är äpplet) Men vafan ett äpple är skit nyttigt så låter mig äta detta imorn då jag har skola till 5 och äter lunch vid 11! Sen ska jag gymma med kompis ett tag efter middag! Skit bra!



Om någon missat det är mitt mål att få smala lår! Dom är ca 54 cm i omkrets nu. Skulle vilja ha typ 45 :) och väga 45. Det är mina mål. Men vet att om jag ska klara detta kommer jag antagligen inte kunna äta så mycket fett men tar tag i det då. Nu ska jag försöka bota mitt hetsätande och lär ju gå ner om jag slutar med det!

<3


Kommentarer
Postat av: Emmi

Hejhej! Jag vill börja med att säga att enligt mig så behöver inte du banta men alla känner olika så jag förstår dig. Jag vill själv gå ner något kilo så jag blir ganska inspirerad av din blogg. Tack för det :)

2011-03-23 @ 17:03:15
URL: http://caffelattefranemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0