3/3

Halloj.. sitter och väntar på middag. Nä skoja det är väl middag om 2 timmar kanske. Fast har bara ätit en dietshake idag. Dessutom så överkonsumerade jag en hel påse halstabletter typ i natt och ja, det blev laxerande effekt! Tips för er som vill ha det, fisherman FETT BRA! om man nu vill det.

Ikv ska jag bara äta ärtsoppa. Ångrade mitt tidare IN/UT. Måste äta. Annars blir jag bara skit hungrig imorn. Vilket jag inte vill! Ska också försöka lära mig att äta frukost. För mig känns det som jag lägger till ett mål då. Men nejnejnej. De som äter frukost har mindre BMI!



Ska som sagt träffa killen ikv, känns konstigt. Har inte träffats på 2 v känns som jag är singel. Och nu blir det väl officiellt också. Jag är så dålig på förhållanden. Jag vet att jag är svår och ibland krävande. Jag har svårt att visa känslor och tolka signaler. Aja, får se hur det blir!

Ska dricka ett litet glas zero nu, hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Mary-Kate

jag vill helst inte hjälpa någon, eller uppmuntra någon till att gå ner i vikt som inte är överviktig... det känns så himla fel.

vad har du för bmi??

2011-03-03 @ 21:02:20
URL: http://anademandsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0