3/3

Idag ska jag till frissan, så skönt, kommer vara finare inför pojken. Sen ska jag träffa honom ikv. Vi ska prata hur vi ska göra med oss. Vi kommer antagligen att göra slut. Känns jobbigt är kär i honom, men har haft ett tag att förbereda mig på detta.

Då tänka jag inte ha ätit så min mage inte putar ut sen ska jag ha en tight tröja så han ser min "platta" mage och mina större bröst! Mina bröst har växt från B till C efter jag började med p-piller. Ska försöka vara så snygg/söt jag kan så han ångrar sig med att göra slut.

IN
frukost: kaffe + actimel
lunch: dietshake
mellis: zero + grönt té
middag: blåbärs té
 
UT
gå från och till skolan
gå från och till frissan



Jag vet att mina bilder främst är ben, men det är ben jag tycker är vackrast och har inte smala ben själv!

Pusshej, ha det bäst<3


Kommentarer
Postat av: v

varför vet du att ni kommer göra slut?:O



(du kommer vara skitsnygg!)

2011-03-03 @ 14:05:18
URL: http://vksv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0